Regulamin serwisu internetowego Feel The Holiday
§ 1
Postanowienia wstępne
- Serwis internetowy Feel The Holiday dostępny pod adresem internetowym https://feeltheholiday.pl/, prowadzony jest przez FEELTHEHOLIDAY sp. z o.o., NIP: 5213920112, REGON: 388205750, KRS: 0000883357, Sygnatura akt: WA.XIII NS-REJ.KRS/7101/21/4/.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, Przedsiębiorców o cechach konsumenta, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – FEELTHEHOLIDAY sp. z o.o.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
- Przedsiębiorca o cechach konsumenta – osoba mająca wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
- Sklep – sklep internetowy / serwis prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://feeltheholiday.pl/
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępny w Sklepie kurs, lekcja, e-book, usługa, bilet itp. będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Wydarzenie – wydarzenie sportowe, kulturalne lub rozrywkowe, organizowane lub promowane przez Sprzedawcę, na które Klient może za pośrednictwem Sklepu zakupić bilet.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@feeltheholiday.pl
- Fanpage sprzedawcy: https://www.facebook.com/FeelTheSalsa
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (Sprzedawca zwolniony z VAT).
- Sprzedawca informuje, iż w przypadku produktów cyfrowych przedmiotem sprzedaży jest możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia twórcy danego produktu w formie kursu, który systematyzuje nabytą wiedzę i doświadczenie prowadzącego. Kurs opiera się o techniczne aspekty związane z nauczaniem ruchu.
- Sprzedawca nie oferuje swoim klientom produktów muzycznych. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie produktu, jednocześnie został poinformowany, że instruktor w niektórych materiałach w celach edukacyjnych może posługiwać się elementami muzycznymi nie wykraczając przy tym poza granice prawa cytatu lub innych dozwolonych prawem form nienaruszających interesu twórców. Klient taką deklarację składa, oświadczając znajomość i akceptację regulaminu w trakcie dokonywania zakupu.
- W przypadku produktów cyfrowych korzystanie z plików poza platformą lub ew. ich pobieranie, kopiowanie, a następnie udostępnianie osobom trzecim jest surowo zabronione. Pliki są kodowane i uprasza się o niedzielenie się nimi, ani nierozpowszechnianie ich dalej. W przypadku zanotowania zbyt dużej liczby adresów IP oraz lokalizacji administrator zastrzega możliwość trwałego usunięcia dostępu. Pouczamy również, że materiały są przedmiotem prawa autorskiego i wszelkie naruszenie ustawy pod kątem wykorzystania ich do innych celów niż prywatnych i użytku własnego, dedykowanego określonemu użytkownikowi będzie naruszeniem tego prawa i bezwzględnie egzekwowane.
- Sprzedawca informuje, że możliwy jest zakup biletów wstępu na wydarzenia, których lista prezentowana jest na stronie Sklepu. Bilety są imienne i upoważniają do wstępu na wydarzenie tylko Klienta, którego dane zostały podane w odpowiednich polach, na etapie składania Zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i dostępności Produktów w Sklepie.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji. Dane do logowania zostaną automatycznie przesłane na wskazany adres e-mail.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w swoim panelu Klienta.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);
- W przypadku zakupu biletu na wydarzenie należy wypełnić wszystkie wymagane pola, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny);
- Na podstronie https://feeltheholiday.pl/koszyk/ zweryfikować poprawność informacji, wpisać kod kuponu zniżkowego (opcjonalnie), a następnie kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”;
- Na podstronie https://feeltheholiday.pl/zamowienie/ podać dane do płatności;
- W przypadku, jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT, zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę”, a następnie uzupełnić wymagane pola – opcjonalne;
- Zaznaczyć checkbox „Kocham taniec – zapisuję się do newslettera!” jeśli Klient chce zapisać się do newslettera – opcjonalne;
- Zaznaczyć checkbox „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin *”;
- Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”;
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 9 pkt 3.
- Z chwilą kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem.
- W sytuacji gdy Sprzedawca umożliwia Klientowi płatność z użyciem kodu rabatowego lub płatność ratalną za dany produkt (np. wydarzenie) Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę” składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem. Powyższe oznacza w szczególności, że Klient jest zobowiązany do uregulowania wszystkich kwot podanych przez Sprzedawcę jako cena za dany produkt w podanych przez Sprzedawcę terminach. W przypadku braku płatności we wskazanych terminach, Sprzedawca jest uprawniony do egzekwowania brakujących płatności przy użyciu dostępnych instrumentów prawnych.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Wysyłka na wskazany adres e-mail – w przypadku produktów cyfrowych oraz biletów na wydarzenia
- Odbiór osobisty – realizacja usługi w miejscu wskazanym w opisie Produktu
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- BLIK
- Szybkie przelewy płatnicze
- Samodzielny przelew z innego banku
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta.
- Realizacja zamówienia obejmującego Produkty Elektroniczne następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- W przypadku biletów na wydarzenie Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że bilety są dostępne. W przypadku niedostępności biletów lub części biletów objętych zamówieniem, Kupujący zostanie poinformowany o stanie zamówienia i otrzyma możliwość innego sposoby realizacji zamówienia, jak np. wymiana na inny bilet, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, częściowa realizacja zamówienia itd.
- Nieprawidłowo wypełniony Formularz Zamówienia nie będzie podstawą realizacji Zamówienia, o czym Sprzedawca poinformuje Kupującego.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W przypadku produktów cyfrowych i fizycznych bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta lub wskazanej przez niego osobie.
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta może odstąpić od Umowy i zrezygnować z uczestnictwa w Wydarzeniu, w przypadku gdy Wydarzenie zostanie odwołane lub przeniesione na inny termin z przyczyn zależnych od organizatora.
- W wyjątkowych sytuacjach sprzedawca może zezwolić Klientowi na odsprzedanie biletu na Wydarzenie. Każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy.
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu na adres e-mail: info@feeltheholiday.pl
- Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności w ramach zawartej umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, w odniesieniu do Umowy:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy;
- świadczenia usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi – art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy, lub telefonicznie: 512138658.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument, jak i Przedsiębiorcy o cechach konsumenta, uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, a Sprzedawcą.
- Konsument, jak i Przedsiębiorca o cechach konsumenta, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
6. Szczegóły i sposób przetwarzania danych są dostępne w regulaminie oraz w polityce prywatności.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.